19:17



Inte så bra bilder, men fy vad lucian var fin idag på morgonen!
Och seriöst, så en av de finaste luciorna jag sett faktsikt. Jätte söt.
+ att man blev lite smått kär i en kille där! haha. han var så söt!





Men idag var vi som sagt hemma hos mormor. Vi fikade när vi kom vid 9 tiden, pepparkakor <3
Sen ut och letade julgran. Vi hade ju hittat, men sen ska man ju hitta den igen. Och det är faktiskt inte alltid det lättaste kan jag lova. Vi hittade inte våran, så blev en annan. Men den var jätte fin med, lite finare till och med tror jag.
Och som vanligt blev det mat och allt på det. :)
Tog lite bilder med, som jag ska titta igenom hade jag tänkt ^^
Så dom kommer nog upp sen med.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0