19:19

Idag har jag sovit bort hela dagen med.. Ovanligt va?
Sen kom Carro hit, vi drog ner till cancerlottgrejset, hittade lite saker :) var dock inte så mycke där, sista dagen idag liksom.
Och mamma och dom har julfest på jobbet idag, så lite smått kul att prata med mamma när hon druckit. :D hah.
Hmm.. Ja, sen beställde Carro och jag mat, mums.
Ringde min låtsas farmor och tackade för julkort och julklappen. 500 kr fick jag, för mycket tycker jag. Men tack till henne.
Nu ska ja plocka iordning lite på mitt rum är de tänkt, sen bada Pannkis. Och göra pepparkakor.
Inte orkat göra de än. Och måste göra de idag, skulle gjort i tisdags ju.
Blä, jag har nå fruktansvärt ont i magen med. :( Så skulle helst bara ligga och tycka synd om mig själv faktiskt.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0