:D:D

- Hej det är Kajsa.
- Hej det är Jesper igen, är mamma hemma?
- Nä hon är inte hemma.. Du, jag måste fråga en sak bara. Man brukar säga att vissa kan låta snygga på rösten, och så är dom det. Stämmer det?
- Ja, i många fall gör det nog det tror jag faktiskt.
- Så du är snygg då?
- hah. Ska väl inte skryta och säga att jag är snygg, men ser väl okej ut.
- Ah okej, förstår.
- Men när kommer mamma hem då?
- Hon kommer vid 7, så du kan ringa om en halvtimme.
- en halv timme? Klockan är ju halv 6?
- Oj, vi har inte ändrat klockan i köket.
- Du är lite efter i tiden va? hah.


Något sånt var det! :D haha.
En grym telefonförsäljare som ringde igår, och skulle åtekomma idag.
Så var tvungen att fråga nu. Eftersom jag pratade med han igår.
Det var sjukt kul! :D

Din åsikt tack!
Postat av: Johan

Så jävla skön xD

2009-12-02 @ 21:44:09
URL: http://johanochemilslilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0