Jag älskar...

tankafett.com´s julkalender! Den är så mysig. En ny julfilm varje dag, kan de bli bättre?
Så 24 helmysiga dagar när man går in på den sidan.


Jag mår sjukt dåligt förresten, mycket tankar..
Men mest ont i magen, huvudet och mår illa. Känner att jag måste äta, vilket är så dumt!
man ska somsagt inte äta på kvällen. Tjockis..
Men kommer inte kunna somna annars faktiskt.
så nu blir det värma lite mat, som jag egentligen ska ha imorgon.
Sen sätta på vänner och titta på det. Och försöka somna lite tidigt iallafall?

Din åsikt tack!
Postat av: Emil

Hej!

Grattis, du har vunnit en veckas publicring på "Gaylove På Distans".

Vi undrar nu vad du vill ha för bild i vänsterspalten och om du har en kort och bra beskrivning på din blogg.

2009-12-08 @ 00:21:05
URL: http://johanochemilslilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0