Kanske dags att sova?


Nu ska jag lägga mig i sängen, titta på tv eller läsa.
Vill se någon julfilm. Men har typ ingen, bara han gröna saken. :P Kommer inte på vad han heter nu.
Men mjaa. Sängen är de bästa som finns i mitt rum, och jag älskar mitt nya täcke med!
Jag ska försöka komma upp vid typ.. 10 imorgon. Fixa lite. Annars blir det bara lugnt.

Åh! Förresten, titta vad jag fick idag av mamma.
Köttätande växten! :D Jag blev glad!
har velat ha en sån jätte länge, men inte hittat någonstans. Och självklart har det där pratet om när-jag-var-liten-hade-man-alltid-en-sån kommit upp många gånger, så ja, mamma lyckades hitta en.
Så imorgon ska jag iallafall på jakt efter en fluga eller spindel. :D Vill ju mata min söta lilla blomma. :)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0