Deppig natt.

Jaha, då sitter man här igen.
Blivit helt depp. Från att faktiskt ha skrattat innan idag.
Gråten i ögonen, ingen ork att röra sig egentligen och pratar man så spricker rösten när som helst.
Hoppas det är slut på dessa nätter snart, för jag orkar inte med dom.
Jag har inte mycket ork, och nätter som denna tar all den orken jag har.
Den orken som hjälper mig att komma upp på morgonen. Och om den nu försvinner, hur ska man då komma upp?
Om all ork blåser bort, vad gör man då? Gör man någonting alls?
För har man ingen ork, då kan man väl inte göra något?
Andas är väl det ända, för man kan väl inte sluta orka andas? Kan det gå så långt?
Hon dog för hon inte orkade andas mer.


Din åsikt tack!
Postat av: Märta

Jätte fin blogg! <3

2009-11-23 @ 01:31:52
URL: http://nezumimaruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0