Kajsa hissar och dissar


Snart jul: Ja, snart är det ju jul! Finns det något mysigare? Jul stjärnorna kommer fram, det lyser upp allt i mörkret. Julgranen. Pepparkakor och julmat. Familjen är samlad.

Att mitt liv är påväg uppåt: Jag har fått en psykolog nu efter många om och men. Har Karin, vilket känns sjukt bra. Hon kommer göra mina dagar i veckorna. Jag är faktiskt lite smått stolt över mig själv att det har kommit såhär långt iallafall. Och jag har orkat med det.

Lars Winnerbäck: Konserten var sjuk! Visst, det är snart en månadsen. Men jag lever fortfarande för det. Hans musik, texterna och självklart han. När det i stortsätt blev allsång på vissa låtar, så var det riktigt härligt. Så till er som inte varit på konsert med någon sån ni gillar. Köp biljett, åk dit och lev förfan!



Regn: Hur tråkigt är det inte? Det har regnat i typ 2 veckor eller mer? Det var fint väder i fredags, solen tittade fram. Men senare framåt 7 tiden började det regna igen.

Svininfluensan: Jag har tagit sprutan, men vem vet om den är bra ens? Dom vet ingenting. Och aftonbladet skrämmer verkligen skiten ur mig och säkert många andra. Är den så farlig? Överdriver dom? Har de kommit något som är farligare än den nu? Ska man verkligen vara så noga att tvätta händerna med sprit när man har hälsat på någon? Eller är det att överdriva?

Att jag inte är rik: Hur mycket suger inte det? Finns så mycket jag vill ha! kläder, kamera, ny dator, filmer. massa.

Din åsikt tack!
Postat av: en på msn

Regn är tråkigt :(

Men tur att det snart är jul :D

Köp en triss så kanske du vinner något stort ;)

2009-11-22 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0