Måndag

Idag skulle mitt nya liv börja ju. Skulle upp vid 8, sen dra ut och gå vid halv 9 eller 9..
Hur gick det med det?
Jag somnade om och vaknade vid 2 typ. Jag är sjukt duktig.
Må komma på nå jävla sätt att lyckas komma upp nu vafan.
Men iallafall.. Jag har plockat iordning köket. Ska städa mitt rum nu med är de tänkt. Så blir mamma glad när hon kommer hem. Vilket typ är vid halv 5 eller 5. Tror ja.
Så har iallafall en timme på mig. Lycka till på mig.

Sen efter de. Ska jag träna! DENI! På en sånhär. Seriöst, det är cp jobbigt. Visst, jag är otränad. Men mina ben är döda efter typ 5 minuter xD haha. Men jag satsar på 15 min idag! :D haha. Så lycka till med de också kajsa.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0