Söndag

Ja, idag är de söndag och de betyder att det är måndag imorgon, smart jag är va?
Men iallafall..
Idag har vi varit hos mormor, letade efter julgran. Vilket är verkligen en sak man gör i vår familj, köpa en julgran? Nej! Vi ska hitta den själva och hugga ner. Dock blir de svårare och svårare för varje år. Dom är för små, eller för stora eller skabbiga. Men vi hittade några som var helt okej, så nu är de bara att lyckas hitta dom om någon vecka igen när vi ska hugga ner. ;) De kan vara lite svårt.
Och jag gillar inte att gå så i skogen bland massa pinnar, blätt, träd och bajs. Usch..
De enda som var kul var att Jasper var med, han är ju så liten så han inte kommer över pinnar, så han måste gå under, men där kan de vara lite för litet med ibland :P Men de är skoj.
Men jaa, annars har ingenting hänt idag. Sov lite när jag kom hem. Skulle träffat Karin egentligen, men hände en sak så de blev inte av. Så blir i veckan antagligen ist.
Och jag har varit på maxi med förresten! :) Köpte hårfärg, så nu blir de att blondera igen. Hoppas att de blir bättre. Ljusare. Inte så orange och gult.

Jag köpte Frida tidningen förresten, och där stod de om några i idol. Och att Erik var 21.. Är han de?:O
Jag trodde han var typ 18 :S

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0