Tisdag

Igår var jag i Växjö med Siri då. Bussen gick vid 10 över 9.
Jag mådde sjukt illa i bussen, men jag överlevde.
Vi gick och åt på McDonalds först, satt där ett tag. Sen blev de massa affärer. Handlade dock inte så mycket.
Ett linne och en tröja typ. :) Älskar dock tröjan!
Vi åt på Thai, satt där och sanckade. Och eftersom vi var klara och inte hade mer affärer att gå i. Så blev de bara lugnt sen. :) Regnade dock och var kallt som fan. Och sitta och vänta på bussen var inte de roligaste :P Men vi fick självklart tiden att gå.
På bussen, mådde jag skit igen. Mådde jätte illa, och hade sjukt ont i magen. Trodde seriöst jag skulle dö.
Så när jag kom hem låg jag bara och vilade, därför skrev jag inget här igår mer. Hade ont i magen tills klockan var typ 9. Sen somnade jag vid halv 10. Och sovit tills halv 12 eller vad det var, så ringde en och väckte mig.
Jag somnade om. Och vaknade nu vid 1 igen.
Skulle städa mitt rum och sånt idag, men de orkar jag inte. Så blir att ligga och titta på tv hela dagen och ta de lugnt.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0