En bra födelsedag.

Idag har jag bara bjudit mormor och Carro lite, fast hon gav aldrig svar om hon kom eller ej.
Men iallafall.. När vi hade ätit så satt vi och pratade vid bordet bara och tittade lite kort. Sen kom min Gudmor och hennes man och 3 barn, mina kusiner med andra ord. Sen kom min moster. Och sen Carro med.
Alla kom utan 2 st, och hade inte bjudit något. Lite kul faktiskt.

Fick presentkort, pengar, en blomma och trisslotter. :)
Tack för allt! Varit en bra födelsedag faktiskt, var väl för att jag inte förväntade mig något.

Jag är himla yr nu igen, vi har kommit fram till att jag antagligen är socker beroende.
Försöker sluta äta godis och socker, och då blir jag jätte yr. Min kropp behöver socker.
Men men, en månad utan godis lär jag må bra igen, men att vara yr i en månad känns inte så jätte lockande kan jag lova.

Nu ska jag sova faktiskt. Eller titta på vänner, men lär somna rätt fort tror jag.
Är jätte trött, hoppas Harry inte väcker mig imorgon igen. God natt!

Din åsikt tack!
Postat av: moa

nice det ! jafan, vad händer idag då? :D

2010-04-15 @ 09:37:17
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon kajsa! :D Vaknat skönt idag? Själv vaknade jag av hunddreggel i hela ansiktet, lillen tyckte tydligen det var dags att gå upp extra tidigt idag ^^

2010-04-15 @ 09:44:46
URL: http://fattybom.se
Postat av: Linn-Lay

åhh ja :S allt bra med dig en dån här härlig "sommar" dag då? :D Har du tagit året första dopp i havet än då? XD

2010-04-15 @ 13:25:18
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0