För nu slipper jag äntligen skolan!!! :D

Blivit riktigt dålig på att uppdatera nu känner jag.
Har lite mycket bollar i luften just nu känns det som.

Idag sov jag till halv 12 ungefär, då kom mamma hem och väckte mig.
Riktigt förvånad, men åt, gjorde mig iordning sen bar det av till kommunen. Skulle ha uppföljningsmöte om min praktik, så rektor, lärare, min person på kommunen och en från arbetsförmedlingen.
På tisdag blir jag utskriven från skolan, och förlåt, men FY HELVETE VAD SKÖNT! Detta har jag längtat efter, hatar skolan. Så nu slipper jag den. Jag är glad!

Ska träffa han från typ arbetsförmedlingen, han var nog inte riktigt där ifrån, fattade inte riktigt faktiskt.
Men ska träffa han nästa vecka någon gång, så ska vi börja på att komma fram till var jag vill vara, fixa så allt funkar för mig, vissa krav, osv. Så känns jätte bra!
Och himla skönt att vi kan ha sms kontakt istället för att behöva ringa, då jag inte gillar att prata med folk i tel som jag inte känner.

Ska träffa Karin snart med, ska bli himla trevligt. Inte träffats på jätte länge.
Varit så mycket ivägen för både henne och mig, så trevligt trevligt.

Svara på kommentarer och så ikväll.

Din åsikt tack!
Postat av: Malin

Haha, oh ja!

2010-04-15 @ 15:16:10
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Lina ♥

svar; jaa, jag har det fint ;-D <33

2010-04-15 @ 20:21:12
URL: http://annelinabjernulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0