God morgon!

Vaknade av att Carro bankade på dörren, eller vaknade och vaknade. Jag trodde det var en dröm.
Men mamma sprang ju upp, så då vaknade jag. haha. Iallfall..
Jag har ju Jasper idag. Han ligger i sängen just nu och är söt bara. Himla trevligt sällskap.
Dock kan de bli lite jobbigt att ha han när man är själv, eftersom jag har en katt. Och svårt att hålla isär dom själv eller så. Men de ordnar nog sig.

Nu ska jag iallafall plocka iordning i köket, sen ska jag äta frukost. Mysigt va?
Längesen jag var uppe såhär tidigt.

Din åsikt tack!
Postat av: D A N I E L A ♥

- ojsan.. har tagit bort det ena nu:) godmorogn.

2010-04-08 @ 07:54:57
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0