Mys med blåbärspaj och film.

Jag har försökt att få igång min skanner, men det är faktiskt OMÖJLIGT!
Skrivaren har aldrig funkat, ingenting liksom. Nu när jag har trådlöst så provade jag att köra det igenom de, så funkar att skriva ut nu, men inte skanna. Jag ville ju skanna in massa.
Usch, jag får fixa mig en duktig man snart!

Nu ska jag titta på film eller något faktiskt.
Och äta lite blåbärspaj och massa mjölk, jätte onödigt.
Men jag fyller faktiskt år imorgon, och då blir de massa tårta. Och man orkar ju inte allt.

Dessa bilder tog jag igår när solen gick ner..
Andra bilden är bara en halv minut högst efter den första.
Helt otroligt hur fort solen går ner när den är sålångt nere.



Din åsikt tack!
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

härliga bilder:)

2010-04-13 @ 22:48:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0