Precis kommit hem!

Idag har jag varit dålig på att uppdatera, hoppas ni inte saknat mig för mycket. Haha!

Jag kom nyss hem iallafall, varit på lite små äventyr, kommer upp lite bilder snart, ska bara lägga in bilderna i datorn.

Jag var ju förresten på arbetsförmedlingen idag, och eftersom jag har mina små problem kommer jag få rätt mycket hjälp, vilket känns himla bra! Så vi ska typ på studiebesök på olika ställen så jag hittar något som verkar intressera mig, kul va?
Blir nog djuraffär, djursjukhus, katthem, hunddagis.. Sånt eftersom jag älskar djur. Men ska jag komma någonstans där måste jag ha utbildning sen antagligen, vilket jag inte vill just nu.

Mina egna förslag jag har kommit på är; Chokladfabrik, gräddbullarfabrik, godisfabrik. Haha!
Inte intresserad av att jobba där, utan bara se hur allt gå till, och självklart äta en massa, mums!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0