Skräckfilmer!

The final
(På en annan framsida står det "This lesson won´t be learned in the classroom."
Jag bara älskar såna texter på filmer!

 

Handling: En grupp utstötta elever tar hämnd på de som har terroriserat dem.

 

Åsikt: Jag gillar den faktiskt! Visst, mycket kunde gjorts bättre. Men budskapet var bara så bra!
"Och det finns bara en fråga. Vad gjorde jag för att förtjäna det här?


Betyg:

 

 

Wrong turn

Handling: Sex ungdomar fastnar i West Virginias skogar där folk försvinner under mystiska omständigheter. Snart blir deras grupp allt mindre och desperationen att komma därifrån stiger.

 

Åsikt: Man blev inte rädd, bara lite äckliga saker. Och som jag är så stör jag mig på mycket, man blir arg nästan att dom är så sega. Varför springa, sen stanna en bit fram och se om dom är efter en? Hur dum får man vara, FORTSÄTT SPRING! Så en film man klagar mycket i om man heter Kajsa Håkansson.
Hon hade sprungit, legat under saker, vatten.. Och sminket var perfekt! Tycker sånt är så fult!
Men vet ni vad, jag gillade filmen rätt mycket iallafall. Skönt med lite småskräck som man kan störa sig på.
Allt blir så mycket roligare med massa kommentarer!

 

Betyg:

 


Din åsikt tack!
Postat av: Millaaa

sv; okej :) usch! jag vågar inte se skräckfilmer :P

2010-04-18 @ 10:33:02
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Malla

Hej Hej! Förlåt för sent svar, men hoppas att det var kul! :D Vad kul att du tar upp skräckfilmer i bloggen! Älskar dom, har du någon favorit?? :P

2010-04-18 @ 11:28:10
URL: http://eekdahl.blogg.se/
Postat av: Claudia;)

tack, fast det är inte jag som har gjort den;P

fin blogg du meh;)

vad händer i helgen då?:)

2010-04-18 @ 11:40:26
URL: http://cajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0