Sova snart..



Nu har jag plockat fram allt mina små älsklingar ska få med imorgon när dom flyttar.
Bara en sak som är kvar i buren, så tar bort den imorgon när vi åker.
Detta är verkligen sorgligt.. =/

Imorgon innan vi åker ska vi handla en grej till dom med, såna jordnötter i skal. Dom älskar dom!
Så vill dom ska få med det med. Och samtidigt ska jag ta och handla lite godis, usch. Skulle inte äta det ju.
Men är så yr, kanske är socker brist? ;) haha.

Nu ska jag sätta batterit till kamran på laddning, träffa bort sminket.
Sen krypa ner i sängen och titta på vänner och försöka sova. Ska upp klockan halv 8 ungefär.
Imorgon blir det alltså dålig uppdatering här, tyvärr! Vet inte riktigt när vi kommer hem, men borde inte bli sent.
3-4 tiden.

God natt! Tänk på mig imorgon vid halv 12 tiden när jag ser mina sötnosar för sista gången.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0