Städdag!

Jag städade inte klart igår, så idag måste jag göra det.. Usch.
Ska plocka iordning lite nu, sen göra resten ikväll faktiskt, är himla varmt! så kommer dö av att springer runt och dammsuga och skit, så ikväll när det blir lite kallare så sätter jag nog igång.

Jag har märkt att Harry, min fågel blir lugn av musik.. Han börjar tvätta sig och är inte lika spänd när jag har musik på. Hoppas att han slutar vara rädd snart. Ska snart börja träna honom att han blir tam.
Han måste dock få vara lite i fred ett tag så han lär känna sin bur och vet att buren är hans, att jag inte kommer in dit och så.

Och vet ni! Turkarna som inte kan svenska har kommit nu för att fixa får uteplats på framsidan. (Okej, dom är litauer, men roligare att säga turkar) Han går runt i svarta kläder och det är ungefär 20 grader ute och bär runt på brädor, jag skulle dö! Snart åker väl tröjorna av på dom, håriga turkar.. Åh vad jag längtar *ironisk* haha.
Nej, nu ska jag inte vara elak.

Nu ska jag ringa mormor lite faktiskt, sen ska jag prata lite med min lille Harry. Hoppas ni har en bra idag!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0