Städning pågår!

Jag håller på att städa det sista i mitt rum nu, lagt in kläder, slängt ner kläder i tvätten, tagit ner saker i källaren, mm. Bara Pannkis och Harrys bur kvar, sen är allt klart för idag! :)
Ska ta en lång kalldusch sen, härligt!

Johan gick hem för någon timmesen.
Vi har spelat en massa wii idag, har riktigt ont i armarna nu kan jag lova.
Det är verkligen ett tvspel som inte är det minsta avkopplande, men det är somsagt himla roligt!
Ska börja med mitt träningsspel där igen så jag får träning och går ner i vikt förhoppningsvis.

Nu ska jag gå ut på vår altan och äta ris, kyckling och en massa sallad, gott va?
Älskar att vi har både fin ute plats på fram och baksida. Framsidan sitter man hela morgonen och dagen, sen baksidan solar vi på oftast, och grillar där på kvällen eftersom kvällssolen är där. Dock gillar jag att grilla mer på framsidan för att slippa solen.

Din åsikt tack!
Postat av: Millaaa

sv; hah vilken tur, annars skulle det nog blivit tungt ;)



usch man ska ju ta en lång varmdusch inte kalldusch ;)

2010-04-24 @ 17:12:54
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0