Tisdag..

Skulle upp och städat vid typ 11 var de tänkt.. Vaknade vid halv 3.
Var uppe till 5 inatt, satt och tittade på andra avenyn. Aldrig sett det innan faktiskt, men förstår faktiskt inte vad folk tycker är så bra med det, visst helt okej. Men inte mer än det. Inte som One tree hill, OC, eller något som man verkligen undarar vad som händer. Men men.

Jag förstår inte en sak.. Igår vid 6 tiden köpte vi 4 liter mjölk, nu är det 1 kvar! Vart fan tar all mjölk vägen? Vi är 2 i familjen.

Jag ska göra mig lite iordning nu iallfall, sen ska jag faktiskt träffa Johan, skoj va? :)

Din åsikt tack!
Postat av: Art By Tina

Tycker dom har så värdelösa skådisar i andra avenyn, nästan pinsamt. Kanske inte alla - men jag stör mig på det. Kanske för att jag jobbar på en teater som jag märker lite extra om någon är duktig eller inte...

2010-04-20 @ 19:28:10
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ingrid

måste säga att jag älskar din header!! är det en liten frans bulldog på ena bilden? jag ska skaffa en sån!! älskar den rasen :)

2010-04-20 @ 19:56:35
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0