Våren försvann, snön kom tillbaka..

Det snöar ute! Hemskt. Blommor har kommit och man trodde verkligen våren var påväg nu, och vad händer då? Jo, snön kommer tillbaka! Jag hatar det. Det har snöat sen klockan 7 ungefär, och nu har det börjat fastna på marken med efter allt regn. JAG ORKAR INTE MED MER SNÖ!

Jag och Johan gick till djuraffären innan iallafall, jag behövde köpa lite till Harry och även till Pannkakan.
Handlade för 369 kr! Handlade för mina födelsedags pengar.
Sen gick vi till willys med, sprang runt där i minst en halv timme och letade efter allt vi skulle ha!
Men vi hade himla trevligt, en massa prat om förr, föredetta kompis, öppna eget, idéer mm.

Titta vad vi mumsade i oss efter den långa vägen hem i regnet och efter vi fixat allt i Harrys bur..


Din åsikt tack!
Postat av: simone

Det ser galet gott ut :D

2010-04-20 @ 22:41:54
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0