En dag fylld av grejer att göra!

Nu är jag äntligen hemma igen! Jag har varit i Gislaved med mamma då hon skulle knäcka ryggen, så följde med henne. Efter blev det kinabuffé, som smakade riktigt äckligt! Fanns 2 saker som var vegetariska och dom smakade verkligen ingenting.. Usch.

När vi kom tillbaka till Älmhult sprang vi även in i Fröhandlen och köpa kattsand, en leksak och godis till Alice.
Och blev även en ny kattlåda, tyckte det var bäst att förnya lite! haha.
Sen IKEA, där det blev 3 blommor, krukor, ljus, mm. Härligt att få lite nytt, min mamma var även gullig och betalade!

Nu ska jag plocka iordning lite och diska.

Din åsikt tack!
Postat av: Böget

åh jag vill se hur det blev :D

2010-08-26 @ 19:27:13
URL: http://minasmaord.blogspot.com
Postat av: Emma

Läser din blogg i stort sett varje dag! kan inte du lägga in bilder så man får se hur din lägenhet ser ut? :) kram!

2010-08-26 @ 21:02:27
Postat av: sara

vad är det för blå dryck?

är de vira blåtira så säg vart du köpt :OO

är det blå dåre eller den där andra blå saken typ berra bus eller va den heter så blir jag ledsen haha ):

2010-08-28 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0