En kväll med Johan!

Johan gick nyss hem, vi har bråkat en aning på senaste tiden men nu var han hemma så vi skulle typ prata igenom allt. Det blev dock inte så mycket med det, men andra intressanta saker kom påtal!
Tex att Johan var arg på mig för jag inte hade berättat om en "klassfest" (Och med klassfest så är det 10 personer (och vi är 32 i hela gamla klassen) som ville ha en klassfest men inte bjuda resten, Klassfest var det va?)
En viss person hade sagt att hon sa till mig att säga till Johan, Johan sa att jag sa det dagen innan festen, och personen sa att hon sa det till mig flera veckor innan.. Men icke! Bra man sparar allt som skrivs i msn, för där fick han själv se att hon bjöd mig dagen innan och sa jag skulle säga till mina kompisar från gamla klassen.
Herregud.. Man trodde folk skulle växa upp under gymnasietiden, men det gjorde dom visst inte.
Nog om det..

Nu ska jag prata i telefon med en kompis, sen försöka sova antar jag.
Sorry för den dåliga uppdateringen, men hänt mycket senaste dagarna så inte haft någon ork alls.
Men nu blir det nog ändring på det!

Din åsikt tack!
Postat av: Katarina

Mycket bra, Kajsa, skarp till honom!

2010-08-19 @ 07:24:41
URL: http://aftonbladet.blogg.se/katarinaikina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0