God natt!

3 gången jag satt och åt själv vid köksbordet sen jag flyttade hit! Sitter alltid framför datorn eller i sängen annars, så tråkigt att sitta där helt själv.
Men drog frambordet lite och satte på en film, Ett småkryps liv och det var faktiskt rätt mysigt, Alice gjorde mig ju även sällskap såklart.

Nu ska jag ta och titta klar på filmen, är några minuter kvar sen ska jag krypa ner och försöka sova.
Är IKEASÖNDAGEN imorgon! Det är något som finns här i Älmhult för dom som har en familjemedlem som jobbar på IKEA. En himla trevlig sak! Iår blir det en trollkarl, ansiktsmålning, ponnyridning, robortmannen och Eric Saade kommer och uppträder.. Sen mat och present såklart!
Eftersom mamma är med i det och hjälper till vet jag redan vad man får, så det är mindre kul.

Din åsikt tack!
Postat av: love&peace

Fin katt ^^

2010-08-30 @ 23:09:40
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0