God natt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och dricka en massa pucko samtidigt som jag ser på vänner såklart!
Måste dock koppla in dvd för jag hade med den hem till mormor, vi skulle egentligen sett film men det blev såklart inte av.

Börjar även få sjukt mycket beslutångest för att klippa mig.. Vet inte om jag ska klippa lugg! Jag vill ha det, men tänk om jag ångra mig? Ser kanske ut som en 7åring i det? Hmm.. Dock tycker jag att luggen växer fortare än allt annat, hur det nu kan vara möjligt?

Vad tycker ni? Bild ett är hur mitt hår typ ser ut just nu (fast lite kortare nu och fulare än där, och där var det reda fult. haha).. Eller den andra bilden, lugg? HJÄLP?


Din åsikt tack!
Postat av: sanna

du passar i båda, men utan lugg va finare :)

2010-08-04 @ 11:13:00
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/
Postat av: Mange

vet typ inte :P haha du e fin i båda. men typ första :)

2010-08-05 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0