Handling och paketuthämtning!

Var och handlade med mamma innan! två matkassar full med mat, frukt och kattmat mm.
Jag älskar att packa upp efter man handlat! Se hur kylskåpet och skafferiet fylls på med massa gott.
Hade även en jävla massa gammalt i min kyl, mjölk, fil, dricka, kräm mm. Måste bli bättre på att hålla iordning där!

Hämtade även upp ett paket som äntligen hade kommit! Var nere i måndags, så tyckte jag var värd att beställa hem lite saker jag velat ha länge men inte tyckt jag haft råd med, men nuså!
Kommer in bild på det senare, inte så mycket grejer men jag är helnöjd!
Tänk om man hade råd att beställa hem grejer varje månad, så himla roligt att gå och vänta på något sen få i posten att man har ett paket att hämta ut! Det kallas verkligen lycka!

Din åsikt tack!
Postat av: Sara

jag hittade möglig keso i mitt kylskåp häromdan.. hehe.

jag är lite nyfiken på hur det funkar när man får en lägenhet genom kommunen, som jag har fått för mig att du har?

betalar du hyran helt själv? eller får du hjälp med det? eller hur funkar det?

väldigt nyfiken som sagt, men du behöver inte svara om du inte vill. :)

2010-08-13 @ 07:28:37
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0