Hemma hos mamma.. :)

Hejhej!

Jag sitter hemma hos mamma, gick hit vid halv 4 inatt då jag inte kunde sova, och inte orkat gå hem än, haha!
En rolig sak förresten när jag gick till mamma, en fladdermus flög nästan på mig! Hade varit så grymt om den flög på mig och satte sig på halsen och sög blod, det hade var så coolt!

Iallafall, skulle bara säga det antar jag.. Ointressant.
Sitter och väntar på mamma och Patrik nu, dom är och hämtar kinamat. MUMS!
Stektagrönsaker och friteradbanan med glass. Ska äta bananen först faktiskt, inte så gott när den kallnar..
Gott gott!

Min mamma fyller även år imorgon, och jag har inte köpt något än? Hmm.. Svårt att köpa till henne, hon önskar sig aldrig något ju!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0