Jag är i stortsätt helt död..

Jag kom nyss hem igen, varit på vårdcentralen.
Är så jäkla trött, somnade runt 2 inatt och sov till 9 men är mer död än levande faktiskt.
Mina ögon är tunga, jag mår bajs och är alltmänt trött på allt faktiskt..

Jag ska iallafall ta och ringa mormor och prata lite nu och börja på lite mat. :)
Sen blir det självklart de sista avsnitten av Andra Avenyn. 3 st kvar nu, vill ha mer!

Din åsikt tack!
Postat av: Sara

SVAR: Keso är gott. Om man gillar ost. PROVA!!



Var ett bra svar tycker jag :) Är lite nyfiken på andra nästan-vuxnas sitution eftersom jag själv flyttade hemifrån för en och en halv månad sen. :) Dock får inte jag mitt betalt utan måste jobba varje ledig minut, men det gör inte mig nåt. ^^

Oh, kom på en fråga till! Hur stor är lägenheten? :D

2010-08-13 @ 12:19:56
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Sara

SVAR: Bara en veckas jobb kvar nu, sen skolan igen. Känns konstigt att säga det, men oj vad skönt det ska bli! ;)



Jag har en tvåa på 51 kvm. :) med en mintgrön hall..... den ska målas om så småningom. ;)



Jag hoppas oxå att du mår bra snart så du kan jobba, för det finns inget bättre än att få lön. Även fast det är jobbigt ibland. :)

2010-08-13 @ 13:09:26
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Sacco

Hej! Jag är Saras pojkvän. Har läst lite här och jag undrar mest över vad du mår dåligt över? Nu kanske du tycker att jag tränger mig på, men vissa saker kan jag inte låta bli att undra över. Energi har du ju till en massa andra saker. Du behöver inte svara om du inte vill förstås. Undrar även hur det kommer sig att man får ha husdjur om man lever på skattebetalarnas pengar, vet du det?

2010-08-13 @ 13:36:01
Postat av: Sacco

Klart du kan svara. Gör det på Saras blogg. Jag har svårt att tycka att jag lägger mig i när du har en blogg som allmänheten kan läsa.

2010-08-13 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0