Krypa ner i sängen nu!

Nu har jag tittat på några avsnitt av Sex education, och fy vad jag gillar det programmet! Roligt och himla intressant och lärorikt faktiskt!
Ni måste bara höra en sjuk sak! En kille hade sex första gången när han var 14, när han var 18 hade han haft sex med 60 personer! 60 personer på 4 år?! Helt sjukt ju! Eller är det normalt? Jag tycker iallafall det låter jättemycket.

En tjej frågade om jag kunde visa min lägenhet, och självklart kan jag göra det! :)
Ska städa klart det sista imorgon, så sen kan jag ta några kort och lägga upp så ni får se hur jag bor.

Nu ska jag krypa ner i sängen med lilla Alice, hon ligger och sover på mattan i köket, men tänkte att hon kunde sova hos mig istället!
God natt!

Din åsikt tack!
Postat av: Anonym

ja vad kul, ser fram emot att få se ditt hem :)

2010-08-27 @ 16:41:28
Postat av: smultris

hejsan...



jag är så dålig och kör aldrig tillräckligt länge utan lägger av efter ett par dagar så jag kan inte säga om det funkar eller inte. men en kvinna på mammas jobb, En riktigt stor kvinna, hon körde med detta och det var så jag hörde talas om det. hon gick ner som tusan tydligen.



jag visste inte att det kunde vara skadligt, jag trodde det mest var naturliga ingredienser i. hmm, det är inte så mycket saker i när man läser innehållsförteckningen iaf men man vet ju inte vad de sakerna gör med kroppen.



ska du köpa sånt och testa själv?

2010-08-28 @ 01:11:33
URL: http://www.smultris.se
Postat av: emelie

Fiin blogg!

2010-08-28 @ 16:51:45
URL: http://levs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0