Mat på gång nu!

Nu håller jag på med maten, makaroner och sojakorv, är så sjukt hungrig. Inte ätit än, råkade sova lite för länge. xD
Vaknade vid 12:40, och vid 13:15 skulle jag vara på kommunen, så drog bara på mig kläder och försökte se pigg ut. haha!
Först var jag lite rädd för henne på kommunen, men fy vad jag gillar henne nu! Hon är så bra.
Trevlig, rolig, snäll..

Sen ska jag träffa Johan! Vi ska till IKEA, han ska fixa sitt rum här hemma. Han har inte bott här på 2 år, men nu är han tillbaka en tid.
Sen blir det även Lindex och lite då jag behöver en ny ögonbrynspenna, råkade torka ut min vilket känns sådär lite små lyckat!

Satan vad man kan sakna en tid så mycket..
Bild från 2008-05-24 <3


Din åsikt tack!
Postat av: Anonym

söt

2010-08-21 @ 11:53:38
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0