Vattenmelon och Andra Avenyn!

Nu sitter jag och tittar på Andra Avenyn och äter vattenmelon, hur mysigt och gott som helst!
Det är dock bara 5 avsnitt kvar nu vilket känns himla deprimerande faktiskt, haha!
Vill ha minst en säsong till! Finns massa kvar man vill veta, som skulle kunna hända mm..
Älskar verkligen denna serien, och samma med OC slutade efter 4 säsonger, riktigt sorgligt när man blir helt besatt av det, haha! 

Nu ska jag fortsätta titta, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Antagligen sova?
Sov ju ingenting inatt, men sen vid halv 2 sov jag till 5. Mina ögon gjorde ont, allt snurrade bara och mådde konstigt, så behövdes.
Ska även upp tidigt imorgon, klockan halv 9 ungefär, så hoppas jag kan somna vid typ 11..

Din åsikt tack!
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: man tackar! :c

2010-08-12 @ 22:40:40
URL: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0