Dags att sova snart kanske?

Tror jag borde sova faktiskt, ska upp halv 9 imorgon och ska försöka städa lite faktiskt.
Har iallfall skrivit upp några saker jag verkligen måste göra, men fundera på att diska nu så slipper jag det.. haha!
Gillars nog dock inte av grannarna då man hör när vattnet är på, men sover man borde man inte vakna av det.. Eller?

Men när jag orkar ta mig till sängen så blir det iallafall att titta på shrek tror jag!
Velat se den länge nu, och för några dagarsen kom den ut på svenska så det är ju lite smått kanon faktiskt!

Och just nu snöar det ute förresten, ser ut som stora sockervaddar som ramlar ner!
Älskar vinter och snö när man får vara inne, så sjukt mysigt. Fast detta året har jag nästan gillat snön när jag även är ute.
Den har ju verkligen legat kvar, och då är det fint och härligt att gå i. Haha, jag låter som en tant :D

God natt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0