Barndomsminnen <3

My Little Ponny.
Vem såg inte på det här när den var liten? Hade hästarna hemma, älskade deras hår, kommer till och med ihåg repliker utantill fast det var flera årsen?



Björnes Magasin.
En söt liten björn, som fick besök, visade roliga småfilmer, kunde de bli bättre?



I Mimindalen.
Har man inte hört intro låten på flera år så sitter den fortfarande i sen barndomen.
Tyckte dock det var lite läskigt, när dom var där det var spöken och ett spöke stod på Mumin!



Sailor Moon.
Det där är nog största minnena för mig! Hade en bästa kompis, vi ringde och pratade varje morgon på sommarlovet, sen när Sailor Moon började la vi på, sen ringde upp varandra för att diskutera om avsnittet! ;)
Och det är fortfarande minst lika bra, vill få tag på de på svenska!



Pokémon.
Såg man på varje lördag morgon, tidigt på morgonen. Vaknade runt halv 7, smög in i storarummet för att inte väcka mamma och kröp upp i soffan och åt på fredags godiset.



Joakim Von Anka Och Tre Knattar.
Jag älskade detta. Brukade titta på det hos min dagmamma minns jag.
Blev dock himla sur när dom bytte intro, tyckte dom förstörde allt. haha. Dock hittar jag inte de andra, kanske jag som drömmer att dom bytt bara? Var kanske något annat intro.



Där är ett antal av mina minnen från tv. :)
Lär komma upp mer minnen, imorgon kanske?

Har ni några specialla minnen från tv när man var liten?
Något som var extra bra?

Din åsikt tack!
Postat av: Nina

My little pony, Björne och Sailor Moon var mina favorit när jag var liten ^^



2010-03-05 @ 09:36:15
URL: http://strawberrybomb83.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0