Bilder från dagen! :)

Här kommer lite bilder från dagen då ;)


Ta bort all snö från carporten, 1 meter är de typ.. Tror jag?
Och vi var tvugna att ta bort på taket med, vilket är bredden kanske 7-8 meter, längden 10-11 tror ja.
Så ni kan tänka er hur mycket jobb det var ;)
+ att vi fixade en grannes tak med. Vi var inte så pigga på att en 89 åring skulle hoppa upp på taket.


Djuren var såklart med ute.
Jasper älskar snön, så han tyckte det var himla kul.
Findus är inte lika imponerad. ;)


Herren på täppan!


Jag ser skabbig ut, jag vet.
Men titta vad mycke jävla snö! Jag hatar det..


- Kajsa, håll nu i stegen!
- Visst mamma, jag ska..


All snön från taket, upp till mina fönster! helt sjukt!
Jag når upp till taket nu iallafall ;)
Ser inte så mycket ut på bilden kanske, men nu ska se vår trädgård.
Allt är bara en stor snöhög typ.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0