God morgon!

Nu har jag äntligen lyckats ta mig upp..
Vaknade vid 7, men ville verkligen sova mer. Tog dock en timme för mig att lyckas somna om.
Riktigt idiotiskt, mer trött nu än innan ju. Men vem har sagt att man är smart? ;D

Jag ska ta och börja städa nu.. Usch, hatar min mamma lite smått just nu.
Vill verkligen inte städa, jag orkar inte. Vill ligga i sängen hela dagen och bara ta de lugnt ist.. men inte så mycket att göra åt.
Så jag ska dra på mig något av mina nya kläder (Roligare med något nytt och snyggt) och börja städa för fullt.
Måste vara klart vid halv 4 tiden.

Hoppas ni hittar på något roligare än mig idag. :)

Din åsikt tack!
Postat av: Emmelist

haha somnar man om blir man oftast slöare :D

2010-02-23 @ 13:14:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Grattis =)

gå in på blondinbellas blogg NUUUU!! DU HAR VUNNIT =)

2010-02-23 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0