God morgon!

Eller god eftermiddag?

Jag vaknade för en timme sen kanske.. (A) Var mening ja skulle upp tidigt som vanligt.
Men jag somnade klockan 6 på morgonen, vem förväntar sig att jag orkar röra mig då ?
Iallafall.. Nu ska ja snabba mig och plocka iordning köket, sen duscha lite snabbt.
Vid halv 4 kommer mamma hem, och vid 4 ska vi iväg och titta på wii :D:D:D:D
Jag är överlycklig kan ja lova..
En här i Älmhult som säljer ett, med 8 spel till osv.
Kanske dumt att inte köpa nytt? Men det är massa Mario spel ju vafan! :D Jag älskar Mario. Sjukt kul!
Så min kväll kommer bestå av spel antar ja?

Vi ska passa Jasper idag med, lite mindre kul det ;)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0