Leka Törnrosa kan vara kul! :)

Nu ska ja lägga mig i sängen, äta lite choklad till och dricka mjölk.
Läsa Frida tidningen som jag bara kollade igenom lite innan, sen försöka sova.
Börjar få ont i huvudet igen, vad är det för fel på mig?

Ni måste bara se vilka jävla istappar vi har utanför mitt fönster.
Dock blev de ingen bra bild, så himla högt upp ju!



Jag när jag stod under istapparna för att ta kort.

- Mamma, vad händer om en ramlar ner nu? Tänk om jag får den i ögat, huvudet eller något.

- Kommer den rätt i ögat blir du antagligen blind. Men om den faller i huvudet kan de ju inte bli mycket värre än vad det redan är.

Min mamma är såå gullig! :)

Din åsikt tack!
Postat av: Stina

Gash istappar är ju livsfarliga! okaei, kanske mer om dom faller längre uppifrån men ändå. Dom kan klyva huvudet och gå in i hjärnan och döda en. :/ inte så kul kanske.

2010-02-22 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0