+ med 2010!

Dom störtsa och bästa plusen med 2010!

  • Avatar: Den ser så grym ut! Har tyvärr inte sett den än dock, men längtar tills de händer kan jag lova. Jag vill se den i 3D, frågan är bara om den är för lång för att se i det? Att det blir jobbigt liksom.


  • Alice in wonderworld: Den har jag längtat efter, såg 2009 någon gång att den skulle komma. Blev jätte glad då. Johnny Depp liksom, MUMS!


  • Praktiken: Jag ska ju börja praktisera på TOYS "R" US! :) Jag älskar den affären, kan gå där inne i flera timmar. Roligt att se skillnaden på leksaker nu och när man själv var liten. Egentligen är det inte så längesen, men leksakerna är ju stora förändringar! Innan lekte man med dom själv, men nu har de kommit så mycket grejer, så leksakerna leker av sig själva. Man kan sitta och titta på i stortsätt.


  • Mina 3 flickor: Aldrig haft råttor ju, så en stor ny sak. Älskar när man ger dom lite skinka, när dom springer iväg som galningar och börjar mumsa. haha. Låter jätte gulligt.. Ska bli kul i sommar när man kan ta med dom ut, till mormor osv!


  • Flyttning kanske: Ja, ni läste rätt. Jag ska antagligen flytta under 2010 med! Vilket kommer bli helt bäst. Till Växjö är det tänkt isf. Får se hur det går med det dock.


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0