Nu blir det verkligen sova!

Att råka fastna vid datorn är väl inget ovanligt precis?:P haha.
Brukar lyckas fastna flera timmar, sen märker jag att jag är jätte trött och orkar knappt röra mig.
Och ja, detta inlägget var onödigare än dom andra. ;)
Men nu ska ja springa och kissa, (intressant va?) Dricka och ipren, sätta på Vänner och försöka sova. :)

Ska faktiskt försöka komma upp imorgon rätt tidigt.
Vilket jag förstökt i 2 veckor, hur har det gått?
Jag har sovit till minst 11 varje dag. Och oftast fram till 2. (A)
Mamma inte glad.
GOD NATTIS! :D

Din åsikt tack!
Postat av: Bitterfittan

har du en bra torsdag sötnos? (:

2010-02-18 @ 14:43:53
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0