Sliten!

Jag har så himla ont i kroppen sen igår med all skottning. haha.
Helt sjukt.
Dagen idag har bara bestått av att sova, varit hos mormor och hälsat på, sen kom hem för ett tagsen.
Ska leka lite med mina råttor nu är det tänkt. :)
Blev ju inte av att jag gjorde det alls igår knappt, så lite tid åt dom nu.
Antagligen slänga ut katten från mitt rum så jag kan ha dom i sängen. ^^

Bild på mina små flickor. ♥
Vi fick ju påökning i familjen rätt snabbt, men första kortet på dom alla, inte så bra dock.
Men Tjoffsan som äter ägg, Smulan som är nyfiken och Bebben som springer där uppe.

Din åsikt tack!
Postat av: Malin

Tycker du om kladdkaka? :)

2010-02-21 @ 21:20:42
URL: http://maaajjiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0