Snö snö snö....

Som det står på Aftonbladet; "Nu drar vargavintern in över södra Sverige - Kan falla upp till en halv meter snö inatt."
Jag trodde man kallade detta som varit vargavintern, hur mycket värre kan det bli. (??)

Får det inte vara nog med snö nu? Jag hatar detta just nu, vill bara ha sommar och vår!
Och finns de något som är så jobbigt som att behöva skotta snö? Man kan tro att de inte finns de, men vet ni vad.
Här nere har vi kommit på de. Det är värre när det inte ens finns någonstans att lägga snön!
Innan hade vi mellan 1-2 meter snövall vid vägen, de gick inte att skotta upp mer och lägga där.
Som tur är tog dom bort all snö, inte på alla gator, men vi hade turen att den försvann här..
Men när man skottar på sin egen tomt, så är de redan fullt överallt, gräsmattan osv, och + att vi bort i radhus, så inte så stor trädgård.

Jag var kanske dum som inte följde med mamma utomlands?
Dom åker i Mars och jag stannar hemma i kalla Sverige.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0