Tävling på fokis blogg!

Jag är med och tävlar på fokis blogg.
Om en dator!

Här är min motivering till varför jag borde vinna

Jag brukar inte tycka att jag är värd något, men nu tycker jag verkligen att jag borde vinna. Jag har mått dåligt och inte gjort så mycket senaste åren, (inom skola/jobb) Nu ska ja börja praktisera! På en leksaksaffär som jag alltid velat göra, tyvärr ligger det 6 mil bort. Så blir buss varje dag som tar 1 och en halv timme. Jag är rädd att åka buss själv, vara själv med människor osv, så en dator skulle verkligen hjälpa mig tror jag. Ha något att göra, och då känner jag mig inte så ensam. Om du förstår? Svårt att förklara just känslan.
Funderat på att köpa en dator, men har inte råd med det. Så kommer inte bli av.
Med hjälp av datorn skulle jag försöka börja skriva, vilket jag älskade innan.
Blogga oftare och sånt.

Din åsikt tack!
Postat av: Muffinsmartin

Lycka till :D

2010-02-17 @ 14:12:09
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0