11:47

Tja! :D

Jag är kass på att skriva, jag vet.
och satt i 3 dagar typ för att få ihop min jävla blogg som jag ville. (dock blev den ej som den skulle vara egentligen.)
Men skriver jag? Nej, varför? för jag inte har något att säga ju. Vad ska jag berätta som är intressant? Vad ska jag skriva om? Jag bor i en liten håla, där de inte händer någonting. Och framförallt. Jag gör INGENTING!
Verkligen ingenting.. Nog om det..

Idag blev jag väckt klockan 10, sjukt trött kan jag lova.
Hade jätte svårt att somna inatt av någon anledning. Låg bara och vände på mig hela tiden.
Men hunnit med att duscha, sminka mig, plockat iordning lite och så. :)
Mat har jag försökt få i mig med, men de gick ej så bra. Inte de minsta framsteg.
Ett bett på mackan, sen var de bra för mig.. Sjukt hungrig, och då blir jag kräsen.
Nä, nu ska ja springa ut och hämta posten, se om de finns nå kul till mig :D Inte så troligt, men man kan ju hoppas .

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0