16:48

Nästan 3 veckor sen jag skrev här.. Sjukt!
Vill skriva, men inget att skriva om ju. Men vi tar lite snabbt om vad som har hänt här då! :)

Julafton var typ kanon. Var hemma hos mormor detta året. Snö och kallt, så himla mysigt faktiskt.
Massa mat, godis, julklappar och mys.
Fick det jag ville ha, så är himla nöjd :)

Sen massa mellandagar där det inte hände allt för mycket faktiskt.
Var hemma, sov, träffade familjen lite, datorn, tittade film med mamma osv.

Nyår med.. Hatar egentligen nyår, men de var himla trevligt faktiskt.
Vi var hos Johan, så det blev förrätt, mat och efterrätt. MUMS säger jag bara! Sjukt gott. Speciellt efterrätten.
Det var Johan, Emil, Emelie, Siri, Pavel, Ida, Sandra, Ida och jag. :P
Så himla mysigt. Mycket prat, skratt och allt man kan förvänta sig på nyår faktiskt.
Dagen efter blev de såklart pizza. Bra start på året va? hah.

Jaa. Det är väl allt som hänt typ. Bara sen massa små saker. De vanliga liksom.

Och jag har blivit helt beroende av Café World på Facebook. haha!
Ställer klockan så den ringer när maten är klar där så jag inte missar de. Nörd eller vad?
Men hur kul är de att göra mat i 2 dagar, sen glömma det och de förstörs ?:P

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0