20:39



Idag träffade jag en gammal barndomskompis och hennes son. :) (På bilden är han dock rätt liten, nu är han 2. fyller 3 den 10 Februari. Om jag minns rätt?)
Inte träffats på 3 år ungefär. Så var himla trevligt. Hon hade köpt med tårta, dricka, godis och kex. ^^
Och seriöst, en av dom sötaste ungar jag sett! Och när han gosade med min katt, så himla gulligt.
Så var en himla trevlig dag kan jag lova, mycket prat, skratt och promenad.
Och mycket gamla minnen med såklart.

Nu ska jag ta och städa min kanins bur. Inget kul precis, men ett måste.
Var i djuraffären innan, inskaffade en bra sak till honom kan jag lova. Ett galler.
Så har delat upp lite av mitt rum, så han får hoppa runt där nu när jag är hemma iallafall. Ska jag iväg blir de ju självklart bara buren, man vet aldrig vad den lille fule kan hitta på.
och han märkte nyss att om man hoppar upp på buren, så är de ett litet hål mellan soffan och gallret, där kan man komma ut. Så får se när han gör slag i saken och provar de med.

Din åsikt tack!
Postat av: Johan Y Emil

Åh vad roligt att träffa henne :D:D



du får hälsa om du stöter på henne igen :D

2010-01-22 @ 21:15:04
URL: http://johanochemilslilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0