Badsalt i rumpan är ju mysigt...?



Jag kom nyss upp ur ett iskalltbad.. Förstår inte folk som kan bada varmt på sommaren när det redan är 100 grader ute och man svettas ihjäl.
Det är då kallvattnet ska på!

Provade även min badkudde jag fick för en veckasen ungefär. Fast min är röd, mycket finare ;)
Men den var helt underbar. Äntligen slipper man ha nacken på ett hårt badkar.
Sen första gången jag provade just den färgen på badsaltet med, luktade jätte gott verkligen.
Enda minus är att det inte smälte så bra i kallt vatten märkte jag. Så när jag kom upp kände jag att det skavde, självklart var det salt som hade fastnat... Och gissa var? Jo, I RUMPAN! haha! Jätte mysigt verkligen.

Nu säger jag nog godnatt för ikväll tror jag! :)
Ska titta lite på Andra Avenyn. Är på säsong 2 nu och herregud vad mycket sämre det blev plötsligt. Helt sjukt!
Måste försöka sova tidigt med eftersom vi ska åka vid 6. Jag ska upp kvart över 5, roligt va?

Din åsikt tack!
Postat av: Olle GZ

Ja, det skulle det nog. Lång och komplicerad historia.

2010-07-05 @ 22:55:15
URL: http://olikhet.blogg.se/
Postat av: jonna

Vem är världens sexigaste? ;D

kommentera på min blogg!

Skriv en manlig och en kvinnlig!

2010-07-05 @ 22:59:16
URL: http://jonnaalm.blogg.se/
Postat av: T O V A

sv; ja, visst är den! :-D



haha, precis. :-D

2010-07-06 @ 00:13:25
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0