Dumma, dumma, dumma hemtelefon!!

Jag har väntat i över 5 veckor nu på att få hemtelefon.. Kan ju låta lite onödigt för vissa att ha det när det finns mobiler.
Men min mormor tycker det är för dyrt att ringa till mobiler och min mobilräkning blir hög att ringa till henne.
Så då är en hemtelefon en perfekt lösning!

Jag ska ha sån genom internet, och i fredags när jag kom hem hade äntligen grejen kommit så jag kan koppla in!
Överlycklig var jag idag när jag skulle hämta ut det, men vilken lycka varar för evigt?
Det funkar inte!
man ska koppla telefonen in till den grejen, men sladden passar inte i grejen, och vänder man så den passar så passar den inte i telefonen! Hur störande är inte det?
Och självklart har inte tele2 öppet på helger, så kan inte fråga om hjälp.. Måste jag köpa en ny telefon nu med eller? ÅH!!!


Din åsikt tack!
Postat av: Linnea

nej gud va irriterande

2010-07-11 @ 19:49:34
URL: http://thethundergod.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: lockarna är mina naturliga. Innan hade ja rakpermanent, platta och lockat. och jag har fått mkt mer modelljobb nu sen jag blev blond så nej tack

2010-07-11 @ 20:03:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0