Hem till Midgård!

Just nu sitter jag och tittar på Hem till Midgård, tror alla vet vad det är för något?
En svensk komediserie som gick på tv4 2003. Helt sjukt att det är 7 årsen det gick på tv! Minns när man satt bänkad framför tv för att titta på det. Att det var 7årsen kunde jag verkligen inte gissa!

Serien är iallafall himla underhållande. Klantigheter, en massa skratt och självklart massa fula ord!
Jag älskar helt klart alla svordomar dom har! Tex; Balders balle, Mimers mutta vilken röta, Odens blodsprängda ollon, Odens otorkade ollon, Lokes lurviga rövhål och odens rännskita.
En av mina favoriter är helt klart Lokes lurviga rövhål, liksom vafan? haha! Lurviga rövhål? Bara jag som vår en sjukt rolig bild i huvudet?

Kommer ni ihåg när det gick på tv? :)
Var det något ni gillade eller ej?


Din åsikt tack!
Postat av: Olle GZ

Oj, tack. Glad att jag nådde någon med mina ord.

2010-07-04 @ 21:03:41
URL: http://olikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0