Kvällen igår...

Igår när jag var med Emil och Johan så gick vi för att köpa mat.. Efter typ en halvtimme i affären så blev det tillslut nachos/tacos, kalla det vad ni vill!
Köpte även ett paket korv och mumsade på påvägen hem, för det tar ju hela 5 min att gå hem till mig från byn!
Johan tyckte även det var pinsamt, så han ville inte veta av mig när vi gick, elakt där!

Och självklart blev det även att spela UNO, och Alice skulle även hjälpa till.
Varje gång man skulle ta ett kort högg hon till i handen, MINA KORT!

Kvällen vart iallafall rätt trevlig, lagom full, mycket skatt, mycket sång (Och ja, självklart var det jag som stod för sjungandet när vi var ute, vem annars liksom?) och en helt underbar sommarkväll ute!


Din åsikt tack!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

brunt rött blått e ju ganska lika:P



ja eller inte för tillfället är skadad

2010-07-11 @ 20:56:42
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: FlizanLizan

Hello



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-07-11 @ 20:58:37
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0