Nattinattis!

Just nu sitter jag bara och kollar på tv, det är scooby doo! Gillade det inte innan, men ärligt, det är ju sjukt kul!
Älskar verkligen kanalen Boomerang, tänk er själva. Tekntat dygnet runt, det är verkligen kärlek!
Alice springer även runt som en galning just nu. haha! Bra hon leker av sig innan det är läggdags antar jag.
Innan var hon jätte gullig och gick runt med sin lilla boll i munnen. Den har även ett snöre med en ring längst ut, så det låter ju när hon går runt i den, hon är så söt!

Tog ett långt skumbad innan med, ansiktsmask, rakade benen, mm. Och det finns inget bättre än att gå och lägga sig med nyrakade ben, lent och skönt.

Nu är snart scooby doo slut, så nu ska jag ta en glass och titta på ett eller två avsnitt av Andra Avenyn, sen sova. :)

God natt!

Din åsikt tack!
Postat av: Nathalie

tack så mycket:D åh jag spelade aldrig sims igår för en kompis var här men idag kanske;) vad ska du göra idag?

2010-07-25 @ 10:21:18
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Malin

Andra Avenyn är bra! Fin blogg :)

2010-07-25 @ 12:54:37
URL: http://maalinkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0